معرفی تمام بسته‌های اینترنت کوتاه‌مدت و بلندمدت ایرانسل

بسته اینترنت ایرانسل برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، با سرعت بالا در همه مناطق تحت پوشش ایرانسل قابل استفاده است. این اپراتور، از عرضه بسته‌های مقرون‌به‌صرفه و بدون محدودیت در فناوری ارتباطی اطلاع داد. شما با این طرح‌ها، می‌توانید بهترین اینترنت کشور را در اختیار داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم با یک جمع‌بندی از معرفی انواع بسته اینترنت ایرانسل و نحوه خرید آن، به شما کمک کنیم که نیازتان را به بسته‌هایی که می‌خرید، بشناسید و اگر به‌تازگی به جمع کاربران ایرانسلی دعوت شده‌اید، با نحوه فعال‌سازی طرح‌های این اپراتور آشنا شوید.

نقش تاثیرگذار اینترنت در زندگی

اگرچه اصلی‌ترین خدمات اپراتورهای موبایلی، ارائه سیم‌کارت، تماس تلفنی و استفاده از سرویس‌های پیامکی است، اما نمی‌توان نقش بانفوذ اینترنت را بر زندگی انسان‌ها نادیده گرفت. شما به‌عنوان یک کاربر از بسته اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید یا اپراتورهای همراه اول و رایتل؟ به‌نظر شما کدام‌یک از آن‌ها در این زمینه قدرتمندتر ظاهر شدند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؟

اگر دقت کنید، امروز هرآنچه که نیاز بشریت باشد، با اینترنت سروکار دارد. سفارش غذا، خرید کالا، به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات، آموزش و تجارت، همه و همه به اینترنت وابسته هستند. در گذشته، برای اطلاع از اخبار دنیا به باجه‌های روزنامه‌فروشی می‌رفتید تا از اتفاقاتی که در روز قبل پیش آمد، باخبر شوید ولی امروز با اتصال به شبکه اینترنت و چند کلیک ساده در صفحه‌نمایش گوشی، از اتفاقات احتمالی آینده هم آگاه می‌شوید.

تمامی این موارد و هرآنچه که به‌نظر شما از قلم افتاد، اهمیت اینترنت را در زندگی ما نشان می‌دهند. درحال‌حاضر، رقابت سنگینی بین اپراتورهای موبایلی برقرار است و هریک تلاش دارند با ارائه خدمات مفیدتر، از دیگری سبقت بگیرند. بعداز اینکه ایرانسل وارد عرصه رقابت شد، توجه‌های زیادی را به‌سمت خود کشید؛ اما چرا؟

چرا بسته اینترنت ایرانسل محبوب شد؟

در عصر کنونی، می‌توان ادعا کرد که نخستین توقع کاربران از اپراتور خود، ارائه بسته‌هایی با قدرت پوشش‌دهی بالا و سرعت بی‌نظیر است. علت اینکه افراد بی‌شماری از خط ایرانسل استفاده می‌کنند هم دقیقا می‌تواند همین موارد باشد. به‌نظر می‌رسد که ایرانسل، درحال ربودن گوی سبقت از رقبای خود است.

ایرانسل، درحال‌حاضر پیشتاز اپراتورهای موبایلی شناخته می‌شود. این شرکت از لحاظ پوشش‌دهی اینترنت در جاده‌ها، خطوط ریلی و مناطق دورافتاده، عملکرد خوبی داشته و درزمینه آنتن‌دهی و سرعت، در وضعیت مطلوبی ظاهر شده است. اینها هم از دلایلی که باعث افزایش مکرر کاربران ایرانسلی شده‌اند.

انواع بسته اینترنت ایرانسل

معرفی تمام بسته‌های اینترنت کوتاه‌مدت و بلندمدت ایرانسل مجله بدونیم 1

به خانواده بزرگ ایرانسلی‌ها بپیوندید چرا که این اپراتور برای کاربران خود، شرایطی فراتر از تصورات شما فراهم کرد تا از بودن در فضای دیجیتال، نهایت استفاده و لذت را داشته باشید. تنوع بسته‌های اینترنت این اپراتور، ضمن فراهم‌کردن راحتی و رفاه شما در ارتباط با دنیای اطراف، کمک می‌کند تا الگوی مصرف و نیازهای خود را بشناسید.

  • بسته اینترنتی 4G: بسته‌های پرسرعت 4G، از لحاظ حجم و زمان اعتبار، بسیار متنوع هستند و نیاز همه مشترکین دائمی و اعتباری را پاسخ می‌دهند.
  • بسته اینترنت اختصاصی: بسته‌هایی که متناسب با الگوی مصرف شما و با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر پیشنهاد می‌شوند.
  • بسته اینترنت ثابت TD_LTE: این بسته‌ها برای مودم‌های اینترنت ثابت و مصارف خانگی و اداری مناسب هستند و از لحاظ حجم و اعتبار، محدودیتی ندارند.
  • بسته اینترنت ترکیبی: این بسته‌ها، ترکیبی از اینترنت همراه و ثابت هستند که براساس تعداد روز، به 2 دسته 90روزه و 365روزه تقسیم‌بندی می‌شوند.
  • بسته اینترنت بوم‌بوم: این بسته‌ها می‌توانند ترکیبی از اینترنت، مکالمه و پیامک را با هم داشته باشند. آن‌ها شخصی‌سازی شده هستند. (خودتان می‌توانید آن‌ها را بسازید) به‌عنوان مثال، اگر حجم اینترنت‌تان به پایان برسد، می‌توانید مکالمه‌تان را به اینترنت تبدیل کنید یا بالعکس.
  • بسته اینترنت فعال‌سازی مجدد مودم TD_LTE: این بسته‌ها تا 80درصد تخفیف دارند و برای مشترکین غیرفعال مودم‌های ایرانسل مناسب هستند.

انواع بسته اینترنت ایرانسل از لحاظ مدت اعتبار

ایرانسل به‌عنوان دومین اپراتور بزرگ کشور، با شناخت نیاز همه اقشار جامعه به اینترنت و به‌تناسب الگوهای مختلف مصرف، بسته‌های متنوعی را از لحاظ مدت اعتبار در نظر گرفت که البته همه شما کم‌وبیش با آن‌ها آشنایی دارید. ما هم در ادامه، توضیح مختصری دراین‌باره نوشتیم.

  • بسته‌‌های اینترنت نامحدود ایرانسل: بسته‌های نامحدود ایرانسل، فقط مختص سیم‌کارت‌های ثابت و TD_LTE هستند.
  • بسته‌های روزانه ایرانسل: این بسته‌ها در ترافیک‌های روزانه و شبانه و در مدت‌زمان یک‌روزه تا 15روزه قابل خرید هستند.
  • بسته‌های هفتگی ایرانسل: بسته‌های 7روزه ایرانسل در حجم‌های روزانه و شبانه، وجود دارند.
  • بسته‌های ماهانه ایرانسل: این بسته‌ها در مدت‌زمان‌های یک‌ماهه، 2ماهه، 3ماهه، 6ماهه و حتی یک‌ساله قابل خرید هستند. برخی از آن‌ها را می‌توان در ترافیک‌های روزانه یا شبانه رزرو کرد و برخی از آن‌ها فقط به مشترکین خطوط دائمی اختصاص دارند.

روش‌های خرید بسته اینترنت ایرانسل

در گذشته، خرید شارژ فقط با حضور فیزیکی در سوپرمارکت‌ها، دستگاه‌های خودپرداز و استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان ممکن بود ولی درحال‌حاضر، این روش‌ها تا حد زیادی منسوخ شدند.

شما اگر به اینترنت دسترسی هم نداشته باشید، می‌توانید با شماره‌گیری کدهای دستوری مانند *555*5# بسته‌های مختلفی را که براساس زمان‌بندی دسته‌بندی شده‌اند، ببینید و بسته به نیاز خود آن‌ها را بخرید.

اگر هم قابلیت دسترسی به اینترنت را داشته باشید، می‌توانید با انتخاب درگاه‌های پرداختی آنلاین مانند وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، رزرو بسته مورد نظرتان را انجام دهید. البته قبل‌از خرید، از امنیت و اعتبار درگاه پرداختی اطمینان یابید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورها با سوپر اپلیکیشن تاپ

تاپ، یک اپلیکیشن قدرتمند و همه‌کاره است که تحت‌نظارت پلیس فتا و نهادهای شناخته‌شده‌ای همچون بانک مرکزی و پارسیان، اقدام به آغاز فعالیت خود در حوزه‌های مختلف کرد. یکی از سرویس‌‌های پرکاربرد آن، خرید شارژ و بسته ایرانسل، همراه اول و رایتل است. سوپراپلیکیشن تاپ، به‌عنوان ایمن‌ترین و پرسرعت‌ترین بسترها برای انجام امور مالی و اعتباری شناخته می‌شود.

ارائه انواع بسته‌های اینترنت به تناسب نیاز کاربر

با نگاهی اجمالی به انواع بسته اینترنت ایرانسل از لحاظ نوع، حجم و اعتبار، متوجه می‌شوید که این اپراتور، برای رفع نیاز کاربران خود سنگ تمام گذاشته است. امکان ندارد کسی بتواند ادعایی مبنی‌بر کم‌وکاستی‌های این شرکت در خدمات بسته‌های اینترنت داشته باشد چون ایرانسل، متناسب با الگوهای مختلف مصرف و به‌تناسب نوع سیم‌کارتی که از آن استفاده می‌کنید، طرح‌های ویژه و کاربردی در نظر گرفته است.

نویسنده
ریپورتاژ بدونیم

مطالب مرتبط

آهنگسازی
آهنگسازی را از کجا شروع کنیم؟

آهنگسازی، یکی از رشته های مورد علاقه و پر طرفدار در دنیای موسیقی هست که ...

فاطمه صالحی نیا

دانلود آهنگ عرفان طهماسبی وای اگر
دانلود آهنگ عرفان طهماسبی وای اگر + کاملترین متن گوگل

دانلود آهنگ عرفان طهماسبی وای اگر به همراه لینک مستقیم دانلود با کیفیت عالی و ...

فاطمه صالحی نیا

دانلود آهنگ علی لهراسبی دیدی دلتو‌ بردم
دانلود آهنگ علی لهراسبی دیدی دلتو‌ بردم | کاملترین متن

دانلود آهنگ علی لهراسبی دیدی دلتو‌ بردم به همراه پخش آنلاین و لیریک کامل در ...

فاطمه صالحی نیا

بیلی آیلیش و برادرش
9 فکت در باره بیلی آیلیش که شما را شگفت زده می کند!

بیلی آیلیش و فکت های جالب درباره این خواننده . هلوو گایز های زیبا رو ...

فاطمه صالحی نیا

دیدگاه خود را بنویسید