موفقیت به چه فاکتور هایی وابسته است؟

 یک سلام به موفقیت و صد سلام به شما بدونیمی های گل و گلاب !

امیدوارم حالتون خوب باشه.

گایز این موضوع رو می دونیم که همه ما به عنوان انسان همیشه و در هر حالتی دنبال هدف هامون و بدست آوردن موفقیت هستیم؛

فرقی نمی کنه ما از زندگی چه چیزی می خواهیم و هدفمون برای ادامه دادن و جنگیدن برای بدست آوردن چه مقصدی هست؛ شاید خیلی از ما شاغلیم یا هنوز در حال درس خوندن داخل دانشگاه یا مدرسه باشیم حتی خیلی از ما قراره بیزینس یا کسب و کار خودمون رو راه بندازیم .

به هر حال هر کسی به هر نحوی دنبال موفقیت از نگاه خودش هست.

امروز قراره با هم چند فاکتور مهم برای رسیدن به موفقیت رو با هم مرور کنیم تا ببینیم ما به عنوان کسی که هدف داره باید چه موضوعاتی رو رعایت کنیم تا بتونیم در راه رسیدن به خواسته هامون درست پیش بریم و به هر چیزی که می خواهیم برسیم و به اصطلاح موفق باشیم .

موفقیت
مطالعه کردن

فقط شروع کن!

اولین مورد و شاید می تونم بگم مهم ترین فاکتوری که در بحث موفقیت و رسیدن به اهداف مهم هست این موضوع هست که شما باید اول دنبال استعداد و علایق خودتون باشید و بعد از مشخص شدن دقیق مسیر خودتون باید تصمیم جدی بگیرید و بیزینس،رشته تحصیلی یا حتی ورزش جدیدی که مورد علاقه شماست رو استارت بزنید.

می خوای پیج اینستاگرامت رو ببری بالا ؟ زبان جدید شروع کنی؟  استارت باشگاه و رژیم رو بزنی؟

فکر های اضافه رو بذار کنار و برای یک بار هم که شده قوی شروع کن تا حداقل چند سال بعد حسرت زمان گذشته شده و انرژی هدر رفته رو نخوری.

 اگر هنوز برای شروع ایده نداری ، فقط کافیه استارت بزنی ، قول میدم همه چیز به مرور درست میشه .

موفقیت به چه فاکتور هایی وابسته است؟ مجله بدونیم 1
برنامه ریزی

استمرار داشته باشید!

اصلی ترین رکن رسیدن به موفقیت و بهترین شدن در هر کار و رشته ای پافشاری و تلاش کردن برای رسیدن به هدف های اصلی ماست .

گایز ما وقتی یک هدفی رو برای خودمون شروع می کنیم و تصمیم میگیریم که در رشته ای هستیم بهترین باشیم باید شبیه یک ربات عمل کنیم؛

فرقی نمی کنه هوا بارونی باشه یا برفی ، کمبود خواب داشته باشیم یا معده درد ، ما باید تمام تلاش خودمون رو بکنیم که طبق زمان بندی و برنامه ریزی که که داریم پیش بریم .

به طور مثال شما هفته اول باشگاه هیچ تغییر محسوس ظاهری رو جلوی آینه نمی بینید.

اما وقتی روند باشگاه رفتن و رژیم گرفتن رو به طور مداوم و بی وقفه انجام بدید بعد از گذشت چند ماه ، از رسیدن به وزن ایده آل، احساس موفقیت می کنید.

باشگاه
باشگاه بدنسازی

عجله نکنید!

شروع یک بیزینس، یاد گرفتن یک رشته هنری جدید یا در کل استارت زدن هر کاری برای اولین بار ، برای رشد و پیدا کردن راه موفقیت نیاز داره که شما به عنوان شروع کننده توقع نداشته باشید که یک شبه راه صد ساله رو برید.

صبر یکی از فاکتور های اصلی در مورد رسیدن به هدف ها و دست یابی به موفقیت هست ، هیچ انسان خود ساخته و موفقی وجود نداره که ادعا کنه در عرض یک شب به هر چیزی که می خواسته رسیده و لیست آرزوها و هدف هاش رو در عرض مدت کوتاهی تیک زده .

شما برای دست یافتن به تخصص در رشته و هدف مورد علاقه خودتون ، نیاز دارید برای دیدن آموزش و نتیجه گرفتن از تلاشی که می کنید، زمان صرف کنید تا بتونید قدم به قدم مسیر پیشرفت و موفقیت رو طی کنید و بهترینِ خودتون باشید.

صبر
مطالعه کردن

با خودتون رو راست باشید!

فرقی نمی کنه ما در چه نقطه ای از مسیر موفقیت و رسیدن به نتیجه دلخواه خودمون هستیم ولی به نظرم رو راست بودن با خودمون رو فراموش نکنیم.

انتظار بی جا داشتن از خودمون در مسیر رسیدن به هدف ها کارمون رو میسازه !

مثلا وقتی ما کلاس بازیگری ثبت نام می کنیم نباید در ماه یا حتی سال اول توقع داشته باشیم که نقش اول یک فیلم از اصغر فرهادی رو بازی کنیم 😐

یا حتی اگه متخصص یک کاری هستیم نباید با دست کم گرفتن خودمون و نداشتن اعتماد بنفس ، جوری رفتار کنیم تا اطرافیانمون تخصص ما رو جدی نگیرند و خودمون مانع پیشرفت خودمون بشیم.

خستگی
کالج

حواست پرت نشه!

اگر شما هم از اون دسته افرادی هستید که بیشتر از اینکه روی مسیر و هدف اصلی تمرکز کنید و بچسبید به پیدا کردن راه های پیشرفت،پیگیر اتفاق های حاشیه ای هست و این شاخه و اون شاخه پریدن و تمرکز نکردن روی مقصدتون حواستون رو پرت می کنه سخت در مسیر اشتباهی قدم گذاشتید.

سعی کنید اطرافیان خودتون رو از آدم حسابی و دوستانی که با اون ها هدف مشترک دارید پر کنید.

این کار بهتون کمک می کنه که یک پایگاه داده بزرگ تر از ذهن خودتون به همراه ایده های جدید برای پیشرفت در حیطه کار و هدف هاتون داشته باشید.

همکاری
همکاری مشترک

روی خودتون حساب باز کنید!

گایز !

دست کم گرفتن خودتون و تخصص اصلیمون در راه رسیدن به هدف و یکی از فاجعه ترین کار هایی هست که می تونیم با خودمون بکنیم.

اگر در مسیر رسیدن به موفقیت نقطه ضعفی داریم ، به جای نا امید شدن و خود خوری سعی کنیم با تلاش بیشتر ، آموزش و آزمون و خطا به هدف هامون نزدیک تر بشیم

 تابستانی
مطالعه در فضای آزاد

دنبال نقره نباشید!

مهم نیست که ما جدیدا با یک مسیر برای رسیدن به موفقیت و هدف هاتون آشنا شدین یا اینکه سالیان سال هست که در این راه قدم بر می داریم .

 در هر شرایط بایدمسئولیت پذیر باشیم و نهایت انرژی خودمون رو برای کسب بهترین نتیجه و دستاورد صرف کنیم.

سعی کنیم در هر راهی که قدم بر میداریم بهترینِ خودمون باشیم و تلاشمون رو روی ثابت موندن در این نقطه بکنیم. چون همه طرفدار بهترین ها هستند.( جمله آخر شبیه تبلیغات تلوزیون شد )

best rank
فارغ التحصیل

بدونیمی های عزیز !

رسیدن به موفقیت هیچ وقت کار راحتی نیست پیدا کردن مسیر درست و به دست آوردن هدف و آرزوهایی که شب ها قبل خواب مرور می کنیم نیاز به رعایت کردن فاکتور های بالا داره .

به نظرتون فاکتور پدر پولدار تا چه حدی برای رسیدن به موفقیت موثر هست؟ 🙂

راستی تا یادم نرفته!!!

نگم براتون حسام حداد عزیز بعد از مدت ها چه کام بک زیبایی زده .

ترجمه آهنگ Playground از Bea Miller رو از از دست ندید بچه ها .

نویسنده
فاطمه صالحی نیا

مطالب مرتبط

عادت ماهیانه
پریود خجالت آور نیست!

پریود ، یکی از طبیعی ترین واکنش های بدن برای نشون دادن سلامتی دستگاه های ...

فاطمه صالحی نیا

کاریزما |
چگونه کاریزما را در آغوش بگیریم ؟

کاریزما ، و ویژگی های یه فرد کاریزماتیک. هلوو گایز های پر از کاریزما ! ...

فاطمه صالحی نیا

زن و مرد
تاثیر کمبود خواب در سلامت جنسی

کمبود خواب ، یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی ارگان های بدن ما هست ...

فاطمه صالحی نیا

vance joy - ترجمه آهنگ
ترجمه آهنگ riptide از vance joy

آهنگ riptide مقدمه و اولین سینگل از اولین EP ونس جوی به نام God Loves You When You’re Dancing بود که هم از نظر تجاری و هم از نگاه منتقدان اثری موفق به حساب می آید.

حسام حداد

2 دیدگاه دربارهٔ «موفقیت به چه فاکتور هایی وابسته است؟»

دیدگاه خود را بنویسید