معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز

سلام بدونیمی های عزیز امروز براتون معرفی فیلم دارم و قول میدم هیچ کدوم از این فیلم ها نمره پایینی ندارن و از دیدنشون لذت می برید.

این لیست فیلم رو می تونید با دوستاتون و یا اون دوستی که خودتونم میدونید منظورم چیه نگاه کنید شیطونا. ولی این رو هم بهتون بگم بعد از دیدن این فیلم ها خوابتون نمیبره چون قرار هست با جنبه تاریک روح انسان ها روبرو بشید.

بسیار خب بریم سراغ معرفی فیلم:

The Invisible Guest (Contratiempo), 2016

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 1

امتیاز IMDB: 8.1

هالیوود با فیلم های پر فروش شناخته میشه، فراسنه با کمدی و اسپانیا با فیلم های راز آلود و هیجان انگیز. دیدن فیلم The Invisible Guest شما رو با این ژانر آشنا میکنه و از بازی ماریو کاساس هم لذت می برید. توی این فیلم خبری از دیالوگ مصنوعی و کلیشه ای نیست و پایانش اینقدر قوی هست که دوست دارید فیلم رو دوباره از اول تماشا کنید.

The Body (El Cuerpo), 2012

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 2

امتیاز IMDB: 7.6

یک فیلم هیجان انگیز اسپانیایی دیگه که مطمئنم توجهتون رو جلب میکنه. جو فیلم تاریک و واقع گرایانه هست و داستان دراماتیکی داره، خلاصه بگم براتون آخر فیلم حس یک کودکی رو دارید که اسیر ترفندای یک جادوگر شده. اگر از فیلم The Invisible Guest خوشتون اومد مطئمنا از فیلم The Body هم لذت می برید.

The Colony (Colonia), 2015

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 3

امتیاز IMDB: 7.1

این یکی فیلم تولید مشترک فرانسه و آلمان هست. این فیلم چند جنبه داره که قویش میکنن. اول اینکه بر اساس یک داستان واقعی هست. دوم اینکه آگاهی بیننده از مشکلات حاد اجتماعی بالا می رود و سوم اینکه دیگه هیچ وقت اِما واتسون رو به شکل هرمیون گرنجر در هری پاتر نخواهید دید. منتقدان این فیلم رو تحسین نکردن و دلیلشون هم این بود که فیلم به یک ژانر خاص پایبند نیست، البته این از نظر ما اصلا چیز بدی نیست.

Department Q: The Keeper of Lost Causes (Kvinden i Buret), 2013

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 4

امتیاز IMDB: 7.2

در این فیلم دو کارآگاه را داریم که در یک پرونده قتل 5 ساله ردی از یک قاتل دیوانه پیدا می کنند. داستان فیلم شاید آنچنان بدیع نباشد اما اجرای آن واقعا خاص است. این فیلم دانمارکی آلمانی بازیگری شگفت انگیز، خط داستانی واضح و فضایی تاریک با موسیقی متنی شگفت انگیز دارد.

The Absent One (Fasandræberne), 2014

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 5

امتیاز IMDB: 7.1

فیلم The Absent One در واقع دنباله فیلم قبلی است که معرفی شد و بر اساس رمان هایی با همان نام ساخته شده. این فیلم یک سال بعد از Department Q: The Keeper of Lost Causes ساخته شد. در این فیلم کارآگاه ها همان بازیگران قبلی هستند و حتی استایلشان هم تغییر نکرده اما خط داستانی فیلم کاملا متفاوت است و هیچ ربطی به فیلم قبلی ندارد.

Department Q: A Conspiracy of Faith (Flaskepost fra P), 2016

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 6

امتیاز IMDB: 7.0

این سومین فیلم درباره دو کارآگاهی هست که با آنها همراه شدیم. فیلم دوباره روال سخت دپارتمان کیو را نشان می دهد که مسئول کیس های فراموش شده هستند. این بار داستان فیلم درباره کودک آزاری است و پای یک گروه مذهبی و قاتلی سریالی در میان است. اگر از فیلم هایی که بالا معرفی کردیم خوشتان آمده مطمئنا از این دنباله هم خوشتان خواهد آمد.

At the End of the Tunnel (Al Final del Túnel), 2016

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 7

امتیاز IMDB: 7.1

بیاید دوباره برگردیم سراغ فیلم های اسپانیایی. این فیلم جذاب و غیر قابل پیش بینی ساخت مشترک آرژانتین و اسپانیا است و داستان مردی معلول را که به نحوی با یک باند تبهکار درگیر شده را به نمایش می گذارد. فیلم با بازی های عالی و خط داستانی فکر شده بیننده را تا پایان داستان هیجان زده نگه می دارد. همچنین در بین داستان اصلی یک داستان عاشقانه نیز وجود دارد و فیلم را جذابتر می کند.

The Gift, 2015

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 8

امتیاز IMDB: 7.1

این هم اولین فیلم آمریکایی لیست معرفی فیلم امروز که به خاطر داستان بدیعش اضافه شد. در این فیلم روانشناسانه قتل، تعقیب و گریز یا صحنه اکشنی نخواهید دید اما با این حال تا پایان برایتان هیجان انگیز خواهد بود. پایان باز فیلم تماشاگر را به فکر فرو می برد و باعث می شود درباره احساسات خود نسبت به شخصیت ها تجدید نظر کند.

Wind River, 2017

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 9

امتیاز IMDB : 7.8

یک فیلم آمریکایی دیگر که به خاطر عملکرد غیرعادی وارد این لیست معرفی فیلم شده. خط داستانی فیلم فاقد هرگونه دسیسه است اما فیلم با زیبایی شناختی خود جلب توجه می کند. این فیلم تاثیرگذار سوالات مهمی را مطرح می کند که در آن هر دیالوگ و هر صحنه طلایی است. مانند دیگر فیلم‌های این فهرست، این فیلم نیز سعی نمی‌کند تماشاگر را سرگرم کند، بلکه احساسات را به سطح می‌آورد. در انتقال چنین اتمسفری بازیگران و فیلمبردار نقش بسیار مهمی داشتند.

Nocturnal Animals, 2016

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 10

امتیاز IMDB : 7.5

نبود غافل گیری و تغییر خط داستانی در این فیلم با تصویرسازی شیک، انبوهی از استعاره ها و فشار روانی جبران شده و به تماشاگر اجازه استراحت نمی دهد. جواهر واقعی در بازیگری درخشان آرون تیلور جانسون در نقش یک شرور وحشتناک تگزاسی است که در نقش خود آنقدر قانع کننده بازی کرده طوری که از همان ثانیه های اول فیلم تماشاگر از او متنفر می شود.

Brimstone, 2016

معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز مجله بدونیم 11

امتیاز IMDB : 7.1

آخرین فیلم این لیست معرفی فیلم یک فیلم هلندی بسیار زیبا است. Brimstone یک فیلم مهیج حماسی است در پس زمینه غرب وحشی که فضای تاریک و خشونت آمیز آن نفس را در سینه تماشگر حبس می کند. بازیگری فوق العاده داکوتا فانینگ، کیت هرینگتون و گای پیرس به هرچه جذاب تر شدن فیلم کمک کرده و تماشاگر از آن لذت می برد.

نظر خودتون رو در قسمت کامنت ها درباره لیست معرفی فیلم بنویسید، کدوم یکی از این فیلم ها رو دیدید؟ کدوما رو ندیدید؟ و مهمتر از همه شما هم فیلم هایی که در این ژآنر می شناسید رو به ما معرفی کنید.

راستی قبل از اینکه پست رو به پایان برسونم یه سر به مقاله دوست خوبم فاطمه صالحی نیا بزنید درباره موفقیت حرفای قشنگی زده خارج از اون صحبت های کلیشه ای:

موفقیت به چه فاکتور هایی وابسته است؟

امتیاز کاربران
نویسنده
حسام حداد

عاشق تولید محتوا هستم و بدونیم برام یک کار نیست ازش لذت می‌برم جدای اینا به بازی های کامپیوتری هم علاقه زیادی دارم، نظرا و انتقادای خودتونو می‌تونید از طریق تلگرام بهم بگید: @Mrhesi

مطالب مرتبط

ترجمه آهنگ - ​The Lumineers
ترجمه آهنگ Sleep On The Floor از The Lumineers

امروز نشسته بودم داشتم فکر می کردم چی براتون بزارم و خب چنتا آهنگ هم مد نظرم بود اما یک موزیک ویدئو کلا نظرم رو تغییر داد و اون هم مربوط بود به آهنگ Sleep On The Floor از The Lumineers.

حسام حداد

رابطه عاشقانه
چگونه یک رابطه عاشقانه سالم داشته باشیم ؟

رابطه عاشقانه و چگونگی کنترل کردن آن. هلووو گایز های بی همتا ! امیدوارم اگه داخل ...

فاطمه صالحی نیا

ترجمه آهنگ Calling از Metro Boomin, Swae Lee & NAV

آقای Metro Boomin در واقع آهنگ Calling رو برای فیلم Spider-Man: Across The Spider-Verse ساخت و در آخرین روز ماه می 2023 منتشر کرد.

حسام حداد

cyn - ترجمه آهنگ
ترجمه آهنگ I’ll Still Have Me از Cyn

سلام بدونیمی های عزیز ایتس یور بوی حسی، امروز میخوام ترجمه آهنگ I’ll Still Have Me رو براتون بزارم که بسیار زیبا و احساسی هست.

حسام حداد

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی 11 فیلم برای دوست داران فیلم های راز آلود و هیجان انگیز»

دیدگاه خود را بنویسید