این اجرای فوق العاده در برنامه America’s Got Talent را از دست ندهید

این اجرای فوق العاده در برنامه America’s Got Talent را از دست ندهید

در هفته ای که گذشت برنامه America’s Got Talent یک اجرای فوق العاده را به خود دید.

یک گروه فرانسوی پا به این برنامه گذاشت و کاری کرد داوران دکمه Golden Buzzer را برای آنها فشار دهند.

گروه فرانسوی شامل 64 عضو بود و به همراه سرگروه خود یک رقص هماهنگ با دست را روی استیج برنامه America’s Got Talent اجرا کردند.

جبرئیل مایلوت سرگروه این تیم گفت: ما راه زیادی را از فرانسه تا اینجا طی کردیم تا در برنامه America’s Got Talent شرکت کنیم، ما رویاهای زیادی در سر داریم چون بیشتر هنرمندان معروف از ایالات متحده هستند. بنابراین ما سعی کردیم چیزی بسیار زیبا و خاص بسازیم. بردن در مسابقه America’s Got Talent زندگی هر شخصی را تغییر می دهد به ما اجازه دهید به اجرای لاس وگاس برویم.

این گروه چند سال پیش توسط صادق براباح تشکیل شده بود اما صادق به دلیل بیماری خود نتوانست در America’s Got Talent شرکت کند بنابراین جبرئیل و اعضای گروه به او قول دادند سربلندش کنند.

جبرئیل کمی قبل از شروع اجرا گفت: بودن در اینجا برای ما سعادت بزرگی است، این قطعه جدید را فقط برای برنامه America’s Got Talent ساخته ایم، امیدوارم کاری کند تا به ستاره ها برسیم، ما برای برنده شدن اینجا هستیم.

بسیار خب باقی ماجرا رو خودتون در ویدئو ببینید و از این اجرا لذت ببرید:

امتیاز کاربران
نویسنده
حسام حداد

عاشق تولید محتوا هستم و بدونیم برام یک کار نیست ازش لذت می‌برم جدای اینا به بازی های کامپیوتری هم علاقه زیادی دارم، نظرا و انتقادای خودتونو می‌تونید از طریق تلگرام بهم بگید: @Mrhesi

مطالب مرتبط

روش ساخت اسلایم
آموزش ساخت اسلایم Flubber ( اسلایم کش دار و ضخیم )

امروز می خواهیم روش ساخت اسلایم Flubber را به شما آموزش دهیم که ضخیم و بسیار کش دار است.

حسام حداد

ترجمه آهنگ Billie Eilish
ترجمه آهنگ What Was I Made For? از Billie Eilish

یک مدتی بود خبری از برادر بیلی آیلیش نبود اما FINNEAS با آهنگ What Was I Made For? برای فیلم Barbie دوباره خودنمایی کرد. این هفتمین سینگل از ساندترک های فیلم Barbie است که این بار بیلی آیلیش در اینستاگرام خود از آن رونمایی کرد.

حسام حداد

اگر قند از برنامه غذایی حذف شود چه اتفاقی می افتد؟

سلام بدونیمی های عزیز امروز می خوایم با یک ویدئو آموزشی بدونیم که اگر قند رو از رژیم غذایی حذف کنیم چه اتفاقاتی رو تجربه خواهیم کرد.

حسام حداد

انیمیشن کوتاه Period Drama داستان اولین تجربه قاعدگی

انیمیشن کوتاه Period Drama کاری است از دو فیلم ساز با نام های لورین آنتونی و آنوشکا تینا نیر و موضوع آن تجربه قاعدگی است.

حسام حداد

دیدگاه خود را بنویسید