لوگوهای طراحی شده با مفاهیم پنهان

طراحی لوگو

دنیل کارلماتز یک هنرمند اسکاتلندی است که علاقه زیادی به بازی با کلمات به روشی کاملا هوشمندانه دارد. او خودش را به یک چالش ۳۶۵ روزه تایپوگرافی دعوت کرده است و در لوگوهای طراحی شده به کلمات ساده از طریق نمادگرایی، هندسه و استفاده خلاقانه از فضاهای خالی عناصری بصری افزوده است. او در این چالش از جنبه ای متفاوت به طرح ها و کلمات نگاه کرده و فقط برای رسیدن به ایده های طراحی جدید و متفاوت این کار را انجام داده است.

دنیل برای این که طرح ها وقت زیادی نگیرند ابتدا آن ها را در ذهن نقاشی کرده و بعد به روی کاغذ آورده است. در بعضی از لوگوها با نگاه اول به مفهوم پنهان آن پی نمی برید و البته پیدا کردن این مفاهیم کار سرگرم کننده ای است.

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

 

1 thought on “لوگوهای طراحی شده با مفاهیم پنهان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.